اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قاضی‌پور: آقای روحانی! چرا در مورد وزارت بازرگانی خودزنی کردید

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:‌ آقای روحانی! شما در مورد وزارت بازرگانی با نمایندگان روبرو بودید چرا صورت مسئله را پاک و خودزنی کردید.

قاضی‌پور: آقای روحانی! چرا در مورد وزارت بازرگانی خودزنی کردید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: طرح وزارت بازرگانی خلاف قانون  به صحن علنی مجلس آمد اما نمایندگان عزیز به آن رای ندادند.

وی خطاب به روحانی گفت:‌ آقای روحانی! چرا صورت مسئله را پاک می‌کنید؟ شما با نمایندگان مجلس طرف هستید چرا خودزنی کردید. بار اول معاونت پارلمانی وزارت صمت فرزند شهید آقای شریف حسینی را عزل و بار دوم وزیر صنعت معدن و تجارت که در اوضاع آشفته کرونا شبانه روز تلاش می‌کرد را عزل کردید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود:‌ شما دیروز واردات بدون انتقال ارز را تائید و ابلاغ کردید. این اولین اخلال در نظم اقتصادی و حاکمیت قاچاقچیان بر اقتصاد ایران و کاهش مجدد ارزش پول ملی است.

قاضی‌پور خطاب به عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی مجلس را اداره می‌کرد،گفت: از دولت بپرسید مستمری رزمندگان چقدر شده است؟ شما به عنوان نائب رئیس این را پیگیری می‌کنید. دقیقا مشخص کنید چرا حقوق مستمری رزمندگان که 8 سال جنگ گردند پرداخت نمی‌شود.

عبدالرضا مصری در پاسخ به قاضی‌پور گفت:‌ من دو هفته پیش در این مورد به صورت مکتوب از آقای نوبخت خواستم این مسئله منظور شود که متاسفانه تا الان ایشان اقدامی صورت نداده‌اند. همین سال گذشته هم متاسفانه 4 ماه پرداخت نکرده بودند که با جلسات متعدد افزایش پیدا کرد.

مصری گفت:‌ اکنون به رزمنده‌ای که سال‌ها دفاع کرده 750 هزار تومان می‌دهند که به هیچ وجه پاسخگو نیست. انشالله صدای شما به آقای نوبخت برسد. پارسال هم حقوق مددجویان کمیته امداد را اضافه نکردند الان هم حقوق رزمندگان با 40 درصد تورم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول